NATRUE — надійний знак натуральної та органічної косметики

Веледа виробляє натуральний догляд за шкірою впродовж 100 років. Від самого початку високоякісна природна сировина відігравала для компанії головну роль.

Як ми можемо дізнатися, чи справді продукт натуральний?

Веледа виготовляла натуральну органічну косметику задовго до винайдення термінів. Нині всі наші косметичні продукти мають знак NATRUE на пакуванні.

Зараз натуральна косметика користується ще більшим попитом, ніж будь-коли. Однак досі не існує юридичних понять «природний» або «органічний», що може вводити в оману й дезорієнтовувати споживачів. Терміни “натуральна косметика”, “органічна косметика” досі не захищені законом. Знаки сертифікованої якості, такі як NATRUE, допомагають забезпечити ясність та зрозумілість. Цей лейбл є одним з найвідоміших, але найголовніше — вимогливі стандарти, на які він спирається. Знак NATRUE гарантує використання натуральних та органічних інгредієнтів та екологічно чисте виробництво.

Лише 4 категорії компонентів дозволені NATRUE

Продукція, сертифікована NATRUE, мусить складатися на 100% из речовин, які підпадають під одну з чотирьох категорій: натуральні, отримані з природної сировини, ідентичні натуральним, вода.

  • Натуральні речовини — речовини, отримані завдяки використанню фізичних методів з природи (рослини, тварини, мінерали) або з мікробіологічних процесів (наприклад, бродіння), які залишаються хімічно незмінними.
  • Речовини, отримані з природної сировини, є похідними від природних речовин, добуті шляхом певних хімічниї реакцій або біотехнологічних процесів. Наприклад, рослинний гліцерин може вироблятися з рослинних олій за допомогою хімічної обробки — ця хімічна реакція називається сапоніфікацією або гідролізом.
  • Речовини, ідентичні натуральним, виготовляються в лабораторії, але аналогічні речовини є і в природі. Допускаються деякі ідентичні натуральним консерванти, неорганічні пігменти та мінерали.

Гарантія натуральності робить лейбл NATRUE унікальним. Він гарантує, що продукт є максимально природним.

Більше про нашу сировину

Менше — це більше

Які складники відсутні у продукції, сертифікованій NATRUE?

  • Синтетичні аромати та барвники
  • Силікони
  • Парафіни
  • Мікропластик і нанопластик
  • Синтетичні жири
  • Генетично модифіковані інгредієнти
  • Сировина, отримана з мертвих хребетних тварин

Як NATRUE протистоїть “зеленому піару”?

Як споживачі, ми щоденно зустрічаємо продукти, які намагаються переконати нас у своєму природному походженні. Важко бути впевненими й довіряти, коли багато тверджень перебільшені або викривлені — ця тактика відома як “грінвошинг” (“зелений піар”). Окрім того, грінвошинг є загрозою сертифікованій природній та органічній косметиці, тому в нетрях лейблів та етикеток знак NATRUE є надійним орієнтиром.

Лише ті виробники, що взяли на себе відповідальність та зобов’язання виробляти справжню природну та органічну косметику, можуть пройти сертифікацію NATRUE. Для того, щоб косметичний продукт отримав це маркування, не менше 75% бренду або суббренду мають бути сертифіковані цією організацією. Окремі продукти не можуть отримати знак NATRUE.

Хто видає знак NATRUE?

Саме тоді, коли NATRUE розробляє стандарти і критерії для своєї відзнаки, вона не виконує безпосередню сертифікацію. Відповідність критеріям, зокрема й шляхом відвідування виробництва, здійснюють зовнішні акредитовані незалежні сертифікатори.

NATRUE визначає 2 рівня сертифікації

  • Натуральна косметика: Інгредієнти натуральні або ідентичні натуральним, але немає необхідності в контролі органічного вирощування.
  • Органічна косметика: Окрім вимог до природної косметики, не менше 95 % рослинної та тваринної сировини мусять бути природними речовинами, отриманими з сертифікованого органічного землеробства та/або сертифікованого дикого збору.

Перелік усіх продуктів, сертифікованих NATRUE, з зазначеним рівнем сертифікації та інгредієнтами, доступний за посиланням: NATRUE Online Database.

 

Яким іншим вимогам мусять відповідати продукти?

Для того, щоб отримати знак NATRUE, продукція має відповідати подальшим вимогам. Суворі керівні принципи стосуються виробничих процесів для сировини, екологічних пакувальних матеріалів, прихильності біорізноманіттю та захисту навколишнього середовища, а також використанню біорозкладних речовин.

Сертифіковані NATRUE косметичні продукти не обов'язково мають бути веганськими. Вони також можуть містити речовини тваринного походження (молоко, мед або бджолиний віск). Продукти, вільні від тваринних компонентів, зазвичай мають маркування про веганський склад. Тестування косметики на тваринах порушує базові цінності та етику NATRUE та заборонено законодавством Європейського Союзу.

Більше про NATRUE

Цінності та цілі світового лейблу NATRUE

NATRUE є міжнародною некомерційною організацією. Її місія полягає в заохоченні та захисті натурального догляду за шкірою і красою, а також в сприянні поінформованості про натуральну косметику. В основі діяльності організації — відданість найвищій якості та справжнім природним компонентам.

Від початку NATRUE підтримувала правове врегулювання природної та органічної косметики (NOCs) та обставала за обов'язкове визначення природної та органічної косметики – зокрема, для протидії грінвошингу та неправдивим заявам.

Чому натуральна органічна косметика Веледа має знак NATRUE?

NATRUE була заснована в 2007 році з ініціативи Веледа та інших новаторських європейських компаній, що працюють в галузі органічної та природної косметики. Її головна мета полягає в гарантії якості та доброчесності, якої очікують споживачі від натуральної косметики. Продукція Веледа містить найвищий можливий відсоток природної органічної сировини, зберігаючи при цьому високу ефективність. Всі 170 натуральних косметичних засобів нашої компанії мають знак NATRUE.

“Ми вважаємо, що це наша відповідальність —встановлювати стандарти й забезпечувати орієнтири для наших клієнтів: отже, знак NATRUE свідчить про натуральність та органічність нашої косметики, лейбл UEBT маркує наші мережі постачання сировини, а сертифікація B Corp — цінності всієї компанії. Саме так ми наводимо приклад самобутньої стійкої компанії».
Наталя Ярмоленко, член виконавчої ради Веледа

Факти та основні етапи

  • Асоціація має 70 членів по всьому віту
  • NATRUE забезпечує загальнодоступну інформацію про бренди NATRUE та сертифіковані продукти в онлайн-базі даних.
  • Організація бере участь в роботі відповідних органів і груп, що приймають рішення з питань врегулювання на міжнародному рівні.
  • Штаб-квартира асоціації знаходиться в Брюсселі.

 

NATRUE в цифрах

6400
продуктів, сертифікованих NATRUE
1500
схвалених та сертифікованих рослинних матеріалів
280
брендів по всьому світу мають знак NATRUE на своїх продуктах