Новий дизайн упаковки косметики Weleda

Починаючи з осені 2020 роки ми оновлюємо дизайн упаковки.

Сучасний дизайн підкреслить наш унікальний стиль, допоможе вам ще швидше знайти необхідні продукти в магазині, легше зорієнтуватися в лінійках і продуктах. Інформація на упаковці стала більш доступна: назви продуктів дублюються англійською мовою, з'явилася інформація про сертифікати, а в дизайні зроблений упор на провідне рослина.

При цьому матеріал упаковки стає більш екологічним з кожним роком. На даний момент ми досягли 30% вторинної сировини, збільшили частку відновлюваної енергії в виробництві до 98%, знизили частку неперабативаемих відходів до 2%. Наша довгострокова мета - ще більше зниження негативного ефекту на навколишнє середовище для сталого розвитку.

Склад та ефективність залишаються колишніми. Багато засобів вже перевірені ні одним поколінням, і ми пишаємося цим. Зміцнюючий тонік для росту волосся з розмарином був винайдений творцем марки, Рудольфом Штайнером, в 1921 році, а всіма улюблений універсальний живильний крем Skin Food з'явився в продажу в 1926 році.

У 2021 року ми відзначаємо сторіччя заснування бренду. Вас чекаємо багато приємних сюрпризів. Спасибі, що вибираєте Weleda!

Перейти до продуктів

Перейти до продуктів